NEGLE

Thea

Negletekniker

Mit navn er Thea og jeg er professionel negletekniker. Jeg startede uddannelsen tilbage i 2012 og har det man kalder en Master hos CND – så jeg er udlært i både shellac, gele og akryl. I dag arbejder jeg hovedsageligt med The Gel Bottle i gelpolish farver og BIAB forstærkninger, ellers er det CND akryl jeg tilbyder.

Jeg er perfektionist til fingerspidserne og enormt detaljeorienteret.

Jeg bestræber mig på at kende mine kunder, være ærlig og sørge for, at du føler dig i gode hænder. Derudover sætter jeg en stor ære i mit arbejde, prioriterer sunde negle og ordentlige produkter, og vigtigst af alt, din tilfredshed, når du går herfra.